loading...
گل سنگ
emam بازدید : 17 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (0)



فرمت فایل : ورد Word ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از متن ورد ..... تعداد صفحات : 11 صفحه گفتن حكايت دل 1-درست ! خيلي عصبي، خيلي وحشتناك عصباني من خواهم شد و هستم ،اما چرا شما مي خواهيد بگوييد كه من ديوانه هستم؟ بيمار چشمهايم تند است، مختل كننده نيست، خسته كننده نيست. در با همه حالتها (حس) از شنيدنيهاي بحران است. من شنيده بودم همه چيزها در بهشت و در زمين من چيزهاي زيادي در جهنم شنيده ام. چگونه من ديوانه هستم ؟ هر كن! چگونه به سلامتي-چگونه به آرامي من ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 4,769
  • بازدید کلی : 17,133